mhvt

Alla inlägg under mars 2010

Av mhvt - 3 mars 2010 20:20

Är det en lampa? Är det ett ljus? 

NEJ!

Det är en tidsepok!!!


Efter ca 5,5 h snack om Candide, Voltaire, Rousseau och alla andra upplysningsprofiler så kan man säga att min hjärna inte är alltför pigg.


Däremot väldigt upplyst.

Skämt åsido.

Jag skrev det på fyllan.

Heh.


Jättekul jag är idag.

Kvick, skarp, ironisk och rolig.

Ungefär som Anna-Maria Lenngren.


Det enda jag behöver nu är en rubrik till min artikel jag ska skriva imorgon.

Upplysningen - I'm lovin' it

eller

Upplysningen - Because you're worth it


Hävdar också att Jean-Jacques var kär i Francois. Punkt.

Av mhvt - 2 mars 2010 17:00

Rascal Flatts <3

Countrymusik överhuvudtaget.


Snart gympa!!! Sedan blir bak-bak-baaakning!

Åstrand ska sova hos mig!

Känner mig assnygg!

Nu ska jag packa!

Hade sällskap på bussen hem idag!

Två lektioner! I samma ämne!


Bara jag som känner hur extremt win den här dagen är?!

EMO

Av mhvt - 1 mars 2010 18:04

Såg precis att det varit mycket emotext här på slutet. Nu fåre vara slut med det!


Kvällen är ännu ung och flickan är gorgeous.

Idag ska vi läsa svenska, krulla håret och se 10 Things I Hate About You.

Lyssna på fräsch musik, skaka rumpa och förbereda morgondagen.


KYSS!

Av mhvt - 1 mars 2010 18:01

Stor stad. Extremt välfungerande kollektivtrafik. Lägenhet ensam. Pluggar till något jag verkligen vill.


lite senare,


Landsbygd. Körkort. Fin bil. Fin villa. Fin familj. Välbetalt, trivsamt jobb.


Snart.

Av mhvt - 1 mars 2010 16:46

Lycklig är den som ovetande är.


Kände det nyss. Jag trallade på här hemma och kände att jag var så himla glad. Jag hade ingen aning om hur världen såg ut just då. Allt elände och olycka. Kände att jag skulle dela med mig.


Startade datorn och informationen ba flööödade in i mig. Inte sådär naivt lycklig längre. Och jag har inte ens läst om jordbävningar, mord och krig än. Fantasivärlden bara blev kraschad i och med att jag såg tecken på liv hos andra individer.


Fantastiskt.


Inte för att jag är deppig över att inte vara ensam på jorden.

Ovido - Quiz & Flashcards