mhvt

Alla inlägg under juli 2010

Av mhvt - 29 juli 2010 12:41

Ikväll blire fotboll i Sundsvall med Vickipoo.

Giffarna mot Hammarby.

Det blir ös.

Jag kommer nog försova mig imorgon.

Gör inget.

Då får jag skjuts till skolan.

Jag menar jobbet.

Jag vill aldrig mer börja skolan.

Hej.

Av mhvt - 29 juli 2010 12:35

Jag har ett stort problem i mitt liv. Jag vet inte hur man knapersteker bacon. För mig spelar det egentligen ingen roll, jag gillar när de är lite sladdriga, men min familj! Ojoj, de typ spyr av sladdriga bacon. Mamma, lilsis', sis' OCH bror petade typ undan baconen, mamma undrade om Tomas verkligen skulle äta de där "ostekta" sakerna och lilsis' gnällde "baconen smakaj dååååliiiiit".


Tack för stödet. Där ävlas man med de satans baconen men inte då, ingen som vill äta. Därför ber jag nu allmänheten om hjälp. Frivillig som hjälper mig att lista ut hemligheten bakom knaparstekta bacon får frukost på sängen. Sen frukost på sängen. Tck. Tack.

Av mhvt - 23 juli 2010 23:16

Eller? Vare kanske lön för mödan? Vem vet, inte Vicki i alla fall.


Nu sitter jag efter en vecka av hårt slit och ett besök på Hannas pubkväll hemma hos Vicki och äter mackor, glass, jordgubbar, chokladsås och dricker te. Det är livet det.


Hästen Vickan (som får damp) hälsar.

Av mhvt - 13 juli 2010 17:44

Jag har varit på biblioteket för att låna bok no 6 i Harry Potter-serien. Men icke. Den var utlånad. Tänk min besvikelse.


För att kompensera mitt nederlag lånade jag en bok på spanska och en stor, fet bok om universum.

Av mhvt - 12 juli 2010 15:18

Mmm. Jag gillar soliga sommarhemmadagar då man balanserar på gräsmattan och är snygg i en Hägglundskepa läsandes Harry Potter and the Order of the Phoenix. Låter förresten skittöntigt att skriva det på engelska, men det är ju så den heter? 


Känner mig helt seriöst som den töntigaste av töntar, en sån blekfet (x), illaluktande (x), pms-ig (x), boknördig (x) äckeltjej (x) med svartfärgat hår (x) som är solblekt (x) och smyckas av en utväxt (x). Fan, listan visar sanningen. Jag är den töntigaste av töntar.

Av mhvt - 10 juli 2010 17:39

Det är fotboll ikväll. Och min so called familj är borta i Umeå. Skulle ringa när de for och vi skulle äta vid 5-6tiden. De har inte ringt än. Jag tror inte att vi kommer äta middag tillsammans.


Vad jag gör? Lyssnar in 3OH!3s nya platta. Vet inte om jag skrivit nåt (hahaha skrev "not" först) om den än men den var inte bra första gången jag lyssnade. Nu ären bättre. Nästa gång älskar jag den.

Av mhvt - 8 juli 2010 13:47

Såg nyss när stepmum jobbade med en av hennes bildterapier. Hon ritade svarsbilder som hon ska använda i sin utbildning till bildterapeut. Det såg så himla roligt ut. Fast jobbigt. Och tänk att gå en bildterapi, om man inte kan utläsa något ur bilderna. Eller om terapeuten bara misstolkar allting. Hur jävla kul är det? 


Tur att jag är klar i knoppen och slipper genomlida det. Fast, det är förstås frivilligt. Paha, sak samma. 

Av mhvt - 6 juli 2010 00:32

Far more, far more, far more than we possess.


What else is there to say?!??!?

Presentation

Måste ju medge att det här är fantastiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards