mhvt

Alla inlägg under april 2010

-

Av mhvt - 27 april 2010 17:40

Fyyy faaaan.

-

Av mhvt - 26 april 2010 23:40

Fy fan.

Av mhvt - 25 april 2010 18:19

När ens familjemedlem inte verkar unna en det minsta lilla nöje eller utbildning utöver skolan.

När foten är lite svullen och gör ont men man inte vet vad som är fel eller varför det uppkom.

När man är trött så att ögonen vill stängas men kroppen inte vill sova.

När familjemedlemmar ligger inför döden och man inte har någon som helst aning om när liemannen kommer för att hämta dem, och det finns inget man kan göra för att göra situationen bättre.


Man ser på One Tree Hill och glömmer bort att det finns en verklig värld också.

Av mhvt - 24 april 2010 18:34

Gissa vem som blev glad när hon hörde en välbekant horkling (blandning mellan hostning och harkling) utanför rummet?


JAG. Ofc.


MIN PAPPA ÄR ÄNTLIGEN HEMMA!

Med sig har han massor med roliga berättelser om Australien, en känsla av att klockan är mitt i natten och ett par nya, fräscha, gröna badbyxor.


Jag älskar min pappa.

Av mhvt - 23 april 2010 17:52

Det måste ju vara så att linserna gav mina ögon lite skydd mot oväder och sånt.

Nu när jag har glasögon så kan jag inte ens hacka lök utan att gråta. Det var inga problem förut.


Dessutom så upplever jag att det drar på ögonen ibland, ni vet, blåser. Kanske bara är inbillning, men otroligt verkligt är det i alla fall. 


Hur ska jag klara det här?

Av mhvt - 23 april 2010 14:52

Jag har hunnit sluta, sitta kvar på skolan för att färdigställa ett arbete, åka bil ner till stan, köpa och äta mjukglass, kolla Ahlgrens bilar-påsar på Hemköp, åka bil hem, prata med min familj en stund, förbereda middagen, gå på toa och sedan sätta mig här innan Jens & Co har lyckats slutat. 


Om inte det är stek så vet jag inte vad som är det.

Av mhvt - 22 april 2010 21:12

KRISTOFFER ÖSTMAAAAN!!!!!


Jag skrev tidigare om Ahlgrens bilar-tävlingen som Koffer ställde upp i. 

Första omgången gick inge vidare då nån loser råkade vinna av misstag.

Andra vändan blev det andra bullar.


KOFFER, MIN KOMPIS, HAR VUNNIT EN ÅRSFÖRBRUKNING AV AHLGRENS BILAR OCH JAG ÄR PRAKTISKT TAGET DÖD.


Är så lycklig och glad och jag vet inte vad. Kommer aldrig kunna slappna av och somna ikväll. Den här veckan!!!


Det här är ett bevis att vilja, blod, svett, tårar, envishet, ordfärdighet och självklart lite musikalitet leder till oanade höjder.


GRATTIS KOFFER! Det här förtjänar du!! :DDDD


  


Av mhvt - 22 april 2010 19:46

Fantastiskt: Kollade nyss på min och Jennys (http://jennystrandberg.bloggplatsen.se/) underbara film vi gjort på spanskan! Helt seriöst, den är grym. Om vi inte får MVG för den så undrar man ju var Cissi får tag på zeh shitt.

Övrigt: Min fot tar kol på mig.

Nu: Äntligen middag.

Presentation

Måste ju medge att det här är fantastiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards