mhvt

Alla inlägg under juli 2010

Av mhvt - 5 juli 2010 13:52

Jag är så glad att jag nyss bokade biljetter till Eclipse imorgon. Det känns jättecheezy att gilla Twilight-serien, men jag gör ju ändå det. Trots att jag är så less på Bella och Kristen, som spelar Bella. Jag är fruktansvärt less på henne i andra boken och första och hon är jobbig i fjärde och tredje med. Men tredje boken är bäst och förhoppningsvis så är den filmen bäst också. 


Jag är också glad att jag sitter hemma i ett stökigt rum och inte har planer på att lämna det under resten av dagen. Har varit vaken i ca två timmar och det känns upplyftande. Jag ska bara städa lite så kan jag slappna av med Harry, OTH och mat.


Och om nån träffar Luigi, be honom ringa mig. Det är inte okej att undvika mig på det här sättet. 


Punkt.

Presentation

Måste ju medge att det här är fantastiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards