mhvt

Alla inlägg under maj 2010

Av mhvt - 17 maj 2010 13:23

"Man kan se på färgen att där huset går in lite grann så är färgen mörkare. Vi kallar det 'Fruktskals-principen'. Tänk dig att du har en frukt. Tänk dig att du drar bort en bit av det hårda, torkade och ljusa skalet. Tänk dig lyckan att finna ett mörkt, saftigt och gott fruktkött där inne, fyllt av vitaminer och gosiga lukter."


MVG till min supergrupp på konstruktciónen elz?

Av mhvt - 16 maj 2010 12:24

"Sa du 'lööka'??"


"Vadå 'chilla'??"


"Kan man verkligen vara kompis med killar?"

Av mhvt - 16 maj 2010 11:49

Igår var en perfekt dag på många sätt. Det var varmt ute, jag fick vara med mina underbara kompisar, vi spelade kubb, åt, gick, skrattade, sprang och bara var.

Men det som egentligen gjorde gårdagen, och part time idag, var sinnesstämningen. Jag kände mig så extremt rofylld. Jag hade kunnat fortsätta på igår för resten av mitt liv.


Sedan så skadade det ju inte att vi på gräddhyllan var bäst på kortspel och att mina snoddas var gudomliga...

DUH

Av mhvt - 14 maj 2010 16:35

Lillasyster, 3 år, ber mig gå och hämta hennes tutte och vovve.


Sis: Gå nej åh hemta nujååå!

Jag: Jag är ju påväg. Var har du dem då?

Sis: Thh. Ha-ha, neje juuuh!


Okej, hon är tre år, borde hon verkligen bitcha sådär?

Av mhvt - 13 maj 2010 13:25

"Du får vara dig själv, jag lovar och svär"


Ja men gulligt. Tack. Vilket privilegium asso.

Av mhvt - 13 maj 2010 13:24

Uffa...

Är det ett uttryck som jag brukar använda?

Eller är det bara något jag tror jag säger?

Eller är den någon av mina vännor som säger det?

Jag har ingen aning.

Av mhvt - 9 maj 2010 22:32

Jag har haft en superkul helg med superroliga människor.

Brooke Davis är helt underbar och bäst av alla i One Tree Hill.

Min självsvältande lillebror äter alltid som mest när jag lagar mat.

Nya Risifrutti "Sommarflirt" är kanske den godaste Risifruttin som finns.

Jag och Jens sträcker oss mot oanade höjder med vår skräckfilmskarriär.

Listor som inte egentligen är listor eftersom det inte är sånna listmarkeringar.

Chokladpudding.

Av mhvt - 7 maj 2010 23:20

Jag gifter mig med Kristian Luuk och vänstrar med Tobbe Trollkarl.

Presentation

Måste ju medge att det här är fantastiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards