mhvt

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Av mhvt - 13 juni 2010 21:29

Eller inte.


Men tänk OM jag också tagit studenten i veckan. Då hade jag också kunnat lägga upp en massa fina bilder på mig själv där jag håller mitt coola studentplakat och har på mig en alldeles för dyr ljus outfit som jag är galet nervös över att spilla ner med någon av alla de alkoholhaltiga dryckerna jag tänker hälla i mig hela studentveckan.


Då har jag också kunnat göra i stort sett vad jag vill utan tanke på studiebidrag och MVG i matte. Då hade jag också haft en spännande, oviss framtid att kasta mig in i och känna mig fullkomligt levande i flera månader.


Då hade jag också sökt till universitet och börjat känna mig intellektuell, fått söka alldeles för stora studielån och söka bostad i någon trång studentkorridor eller skabbig etta där alldeles för många uteliggare har kvartat genom åren. Bara för att inse i slutet av sommaren att jag faktiskt inte kommit in på utbildningen.


Då skulle också jag ha en jävligt bra anledning att röka på och sjunga sånger om att min största tid är nu och att ingen skulle få ta den ifrån mig, dansa naken till Tomas Ledin bland kartongbostäderna i Stockholm och leka Tarzan någonstans i Finland (dit jag förövrigt ridit på en albinoelefant). 


Då skulle livet verkligen kännas bra. Inga krav, inga förväntningar. Helt fucking great azååå.

 
 
Ingen bild

Force

13 juni 2010 23:39

Jag längtar väldigt mycket till juni -11 !!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mhvt - 26 september 2010 18:40

Jag tänkte fira denna kvällen med ett blogginlägg.   För jag är nervös. Så sjuuuuuuuukt jälla nervös.  Visst brukar det vara så att när man är nervös så blir man lite mera skärpt?  I sånna fall borde jag inte kunna göra några som helst fel ju...

Av mhvt - 28 augusti 2010 22:38

Jag har nyss målat mina naglar. Med en ny målarfärg. Höll jag på att skriva. Menar nagellack, of course.   E.M.D idag var ju lite grymt alltså. två hela låtar hörde jag. De är för goa, de där Erik, Mattias och Daniel. Eller vad var det de hette, ...

PA

Av mhvt - 25 augusti 2010 19:19

... som i Per-Axel.   Eller som i projektarbete!!!   Idag presenterade Jenny och Anny en idé om att skriva en bilderbok för barn (kanske obvious?) som projektarbete. Jag nappade direkt och vips så har vi skapat en liten författargrupp som und...

Av mhvt - 24 augusti 2010 16:52

Jag tänker på Maidens spelning den sjunde Augusti som jag deltog i typ varje dag. Jag fick ju till och med en låt tillägnad mig. Och alla andra som såg de för första gången. "Welcome to the brother- and sisterhood of Iron Maiden". Ska sluta tjata om ...

Av mhvt - 19 augusti 2010 11:40

Syrran: (Pekar på mig) Härmed dömer jag dig till att träffa andra människor!!!!!!!!!!!! ...

Presentation

Måste ju medge att det här är fantastiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards