mhvt

Alla inlägg under juni 2010

Av mhvt - 12 juni 2010 13:08

Så jag lyckades försova mig och missa bussen till Sollefteå idag. Så Jävla misslyckat. Men misströsta ej, alla problem har en lösning och idag hälsar min farmor på. När hon åker hem till Solle igen så åker jag med. Great.


Och svar till alla trevliga fiskmåsar där ute, jag vet inte när han sätter betyg på oss. Jag trodde att Konstruktion A slutade nu? Hur som så kommer jag fortsätta smöra hela nästa år också, om jag inte vill ha IG i Miljöanpassad Arkitektur.


OCH, det här är big! Jag är en ganska desperat själ och för några veckor sedan fick jag i uppgift att rita bl a ett porträtt i halvprofil om jag ville ha MVG i bild. Jag frågade allas vår Patrik Petersson om han hade någon bild att låna ut och det hade han förstås. Jag gjorde klart bilden(, fick mitt MVG hehheh) och skickade resultatet tillbaka till Patrik, som en kul grej. OCH DÅ LA HAN UPP DEN I BLOGGEN!?!? Det var förstås gaaalet kul (och lite pinsamt) och jag kommer kunna leva på det lääänge. Jag tackar förstås mannen och slussar mina tvåtusen läsare vidare till inlägget.

http://patrikpetersson.blogspot.com/2010/06/inspiration.html

Av mhvt - 8 juni 2010 19:44

Jag planerar att smöra mig till ett VG i Fältans ämnen. Eller i alla fall försöka. För mina insatser förtjänar verkligen inte ett VG, men han gillar nog mig så det kanske går vägen ändå. Han borde gilla mig med tanke på hur jag har fjäskat för honom det här året. Ojoj, ska bli kul att få hem betygsdokumentet.

Av mhvt - 7 juni 2010 20:40

JAG HAR GLÖMT MIN NECESSÄR I SOLLEFTEÅ. 

Av mhvt - 6 juni 2010 23:37

Vilken überrolig helg jag haft!

Började i fredags med 18-kalas hos http://viktoriasilverliden.blogg.se/.

Temat blev "Man lever bara en gång"


Det fortsatte igår med städning, besök hos mormor på sjukan och discobowling.

Jag, Vicki och Jenny insåg vår storhet då bowlingsnubben höll öppet en extra halvtimme för oss.


Sedan rullade det på idag med Nationaldagsfirande i parken med Jenny och Lilsis' + pizza.

Pandus var awesome som gick fram själv till okända barn och lekte med dem.


Nu ska jag gå och sova.


Godnatt.

Av mhvt - 4 juni 2010 15:00

Då är det bestämt. Jag lovar att jag ska rida på en kanel innan jag fyller 18 år. Hur i hela h-vete det ska lösas är nu nästa problem. Någon som vill bygga en käpphäst av kanel? Någon?


Okej mina kära vänner, jag har något väldigt disgusting att berätta. Jag klämde nyss med groteska axelfinne. FYFAN. Det var ju inte lite geggs iren och nu varar den typ och äcklar sig och ba uuuusch. 

Har bestämt mig för att låta den gegga ett tag och sedan he på ett plåster. Jag har också tvättat den med bakteridödande grejs mamma köpte till mig förra sommaren. Jag vill bli av med den här bölden. Känner mig som en pestsjuk. 

USCHA. 

Av mhvt - 3 juni 2010 21:11

Forceman är ju mannen som spontangör en ny header till mig.

Äre inte bäst i världen? Så himla glad och bra och jag kommer kunna sova sååå gott ikväll.

TAACKK


Och Jens har ju stilen,

"Du ska rida på en kanel"

My ass att jag ska liks!??!

Av mhvt - 3 juni 2010 18:35

JAG HAR FÅTT JOBB!

Så där.



Sitter och gör klart det sista på vickans present med Jens nu. Jens är bäst. Vickan är näst bäst. Jag är så bra att jag stigit över bästfaktorn. 


Presenten är nog bäst av alla.


Fast, DU är också ganska bra. 

Du vet vem du är.

(:


Nu står jag på en rulltrappa som går uppåt igen, och allt är tack vare dig.

Livet är underbart.

(:

Ovido - Quiz & Flashcards