mhvt

Alla inlägg under augusti 2010

Av mhvt - 5 augusti 2010 12:59

Den lycka som genomsyrar mig just nu är större än vad jag någonsin känt tidigare. Tror jag.


Det är nämligen en extremt stor chans att jag ska på Sonisphere på lördag. OCH JAG ÄR SOM SAGT SÅ JÄVLA LYCKLIG.


Det är liksom Iron Maiden. Jag skämtar inte. Det är IRON MAIDEN. Jag har fan min tröja med dem på mig idag. Det är ödet.


PUSS

Av mhvt - 4 augusti 2010 13:50

Sis' firar ett år tillsammans med sin Marc och det är awesome. De bestämde datumet i helgen, för de är två sånna hära knäppskallar som inte har någon koll över huvudtaget.


De var tillsammans över ett halvår innan sis' la till honom som sin pojkvän på fejjan. Det är wierd. Det finns ju dem som skriver att de har en partner även fast de inte har det, men de som verkligen har det, de skriver inget.


Och jag är helt taktlös i sociala sammanhang. Tydligen. Man får ju nästan skämmas.

Ovido - Quiz & Flashcards